דירוג 5.0 מתוך 184 ביקורות
פגישה חודשית בזום שבה מנתחים את העסק מלמעלה, מגדירים לאן לצמוח, מה לעשות, מה נכון לך אישית ועסקית כדי לייצר מקסימום כסף ולעבוד כמה שפחות
נכנסים יחד איתך לעומק העסק ומרחיבים את תהליך המכירה מקצה-לקצה כדי לייצר מקסימום מכירות כל חודש מהפרסום הממומן
ניהול חודשי שבו עושים בשבילך הכל: כותבים את הקופי, מעצבים תמונות, בונים קמפיינים, מבצעים אופטימיזציה ומייצרים זרם לידים באופן קבוע לעסק
“אני עצמאית הרבה שנים אבל פעם ראשונה שאני מגיעה למישהו ברמה של משה ודותן!
הם חדים (ממש חדים), החשיבה מדהימה וגם בהרבה נושאים שחשבתי שאני יודעת את הכל – הם הצליחו לחדש לי”
“תענוג לעבוד איתם. הם ייסודים, אכפתיים, נותנים את העצה הקרה שצריך והם בדיוק מי שאני רוצה לצידי בעסק. גיליתי איך לגדול ולא לרדוף אחרי הזנב של עצמי כל הזמן.”
“דותן ומשה הם אנשים חדים וחדורי משימה! יתנו את הנשמה שלהם כדי שתצליח בגדול בביזנס ובחוכמה, בלי להיות עבד לעסק. אלופים אמיתיים ולא מוכנים לקבל בולשיט ותירוצים, רק מה שעובד!”
פוקוס על תוצאות: בשנים האחרונות עבדנו ואנחנו עדיין עובדים עם יזמים ועסקים שעושים בין כמה אלפים בודדים ועד למאות אלפים בחודש. פיצחנו עבורם את הדרך קדימה בביזנס והובלנו אותם לתוצאות פנומנליות בעסקים.
ועכשיו? אנחנו רוצים לעבוד יחד ולעשות עבורך את הפרסום הממומן. פתחנו סוכנות בוטיק שמקבלת מספר מצומצם בלבד של לקוחות פרטיים בתחום המומחים, שכיף לנו לעבוד איתם, לתת יחס אישי ולייצר איתם תוצאות בכיס.
דותן סלוק הוא היזם השיווקי מאחורי כמה מההשקות הגדולות בישראל ב-3 שנים האחרונות. הוא הראשון שהקים בארץ את פאנל הספר העסקי שמייצר מליונים באמריקה, וגרף תוצאות חלומיות של 2.8 מ’ ב-6 חודשים. הוא פיתח מסלולי המרה ייחודיים למוצרי אולטרה-פרימיום ופיצח יחד עם משה את אסטרטגיות פרסום והשפעה חדשניות בדיגיטל.
משה חדד מנהל תקציבי פרסום במאות אלפי שקלים בכל חודש, ניהל קמפיינים גדולים ופיתח אסטרטגיות שיווק מתקדמות בשוק העסקים התחרותי ביותר בישראל – תחום הייעוץ העסקי. משה מלווה עסקים ביום-יום, חי ונושם את התוצאות בכיס ואפילו תחת הידיים שלו מעל 124 יזמים רווחיים בתחום הפרסום הממומן.
"כדי לייצר תוצאות טובות בפרסום חייבת להיות התאמה מלאה בין המסר-להצעה-לפרסום"
האם יש לך תשובה איך לפתור את 12 הבעיות הנפוצות ביותר שיש לבעלי עסקים בשיווק? אולי אתה אפילו חווה יותר מאחת מהן כבר היום…
אתה לא מצליח לגרום למחירי הלידים שנכנסים אליך לפאנל להיות זולים. סימפטום קלאסי של פספוס באחד או יותר מעקרונות השיווק. ככל הנראה אתה צריך לדייק את הזוויות (מסרים שיווקיים) שאיתן אתה פונה ללקוח האידיאלי שלך דרך מחקר לקוח אפקטיבי, לייצר קריאייטיב שימשוך יותר את תשומת הלב שלהם וייתכן שגם ברמה הטכנית יש מספר דיוקים שאתה חייב להכניס לקמפיין.
ככל הנראה הפאנל שלך צריך לכלול תהליך חימום ארוך יותר (יש לך כבר תהליך חימום, כן?). לדוגמא: מסרים לאחר הרשמה במייל וגם בוואטסאפ אישי, ווידאו פרסונלי, הקלטה קולית לאישור, לעלות קפיין חימום ׳עוטף׳ בפרסום הממומן עם תוכן חזק, ואם אתה מוכר פרימיום ברמה שלידים ששווים לך הרבה מאוד כסף? אז כמובן גם לשלוח משהו יפה הביתה.
חשוב לזכור: רק במידה ועשית מחקר לקוח אידיאלי טוב ונכון (הכנו חוברת בדיוק בשביל זה), השתמשת בזוויות שבאמת מניעות אותם וידעת לתמחר את המוצר/השירות שלך בהתאם לפאנל… זה יעבוד. אם כל אלה כבר פצצה (בכנות כנראה שזה לא המצב חחח) עדיין לא הצלחת להחזיר את ההשקעה? צריך לבדוק שמעמד המכירה שבחרת מתאים למחיר המוצר/שירות ושיש לך תהליך הרתחה חזק ומותאם אישית אליהם.
די פשוט… אתה צריך ללמוד את הצד הטכני יותר לעומק ולתרגל אותו. אפשר בכיף להשלים את הפער בסופ”ש אחד ובסופ”ש הבא כבר לתרגל ולראות תוצאות. אחרי שהשלמת את החוסרים זה הופך להיות קל כמו לרכב על אופניים בכביש חלק וריק מרכבים.
תכיר את הרוצח השקט של השיווק: “פריקשן” או בעברית “חיכוך”. להבטיח דבר אחד ולספק להם דבר אחר. אתה צריך להסתכל על כל אחד מהחלקים בפאנל ולראות האם הוא מתאים לאיפה שהלקוח נמצא בתהליך הרכישה שלו, האם אין לו פריקשן עם החלק שלפניו ואחריו, ולבסוף גם לבדוק האם הפאנל ברמה מספיק טובה בשביל המחיר או הכמות שרצית למכור.
צא מנקודת הנחה שברוב הנישות של בעלי העסקים, הוא כן אמור לעבוד לאורך זמן. בשביל זה צריך שיהיה פאנל מושחז. זה מתחיל מדפי נחיתה עם קופי טוב ונראות טובה ומעלה (לא מיליון דולר, אבל בהחלט טובה), מסרים שחודרים להם ללב, מיילים והודעות שמותאמות לתקופת הזמן שהן נשלחות (ולא משהו שכתבת ב-2021 ולא נגעת בו עד היום) ובעיקר כוונונים קטנים של הפאנל כל רבעון בהתאם לתקופה הנוכחית.
זה קורה בגלל אחד מהדברים מהבאים (או שניהם): חווית לקוח לא טובה, או תוצאות חד פעמיות…. מתי בפעם האחרונה הרמת ללקוח שיחת טלפון ושאלת אותו מה שלומו? איך התהליך שלו? מה עובר עליו? תתפלא לגלות כמה קשרים עמוקים ופריצות דרך עסקיות מגיעות משיחות כאלו ואיכפתיות אמיתית לתוצאות.
אם אתה מנסה להביא, אז רוב הסיכוי שאתה לא עושה את זה מספיק טוב ביחס לתחום שלך, או שאתה לא מנסה את מהלך השיווק הנכון למוצר/שירות/האופי שלך. בגלל זה להעתיק “על בליינד” ממה שכולם עושים – פחות עובד. חשוב לחזור לעקרונות שהם לקוח-מסר-הצעה ולוודא שהם מתבצעים ברמה טובה ומעלה.
כשמה שאתה עושה נראה, נשמע ופרקטית בדיוק כמו כולם… אז אתה מפחד מכולם. מצד שני הכאב הזה מצמיח פיתוחים עסקיים ברמת המוצר והשיווק שהופכים לייתרון תחרותי, סיבות לקנות דווקא ממך, וגם בנייה של אמונה עצמית מפלדה בעצמך.
קלאסי 🙂 בגלל שאתה לא מבין מספיק לעומק את הלקוח האידיאלי שלך, את השוק שאתה נמצא בו ואת היתרונות והחסרונות של המהלך שאתה יוצא אליו… זה מרגיש לך חסר וודאות. אי ידיעה של שלושת הדברים האלו גורם למהלכים שיווקים להרגיש כמו ׳הימורים׳… ובמקרים כאלו הם באמת הימורים לכל דבר. (תחזק את הבסיס של מסר-הצעה-פרסום והוודאות תחזור אליך בזריזות)
אתה צריך לבדוק האם חוסר ההצלחה במכירות נובע מלקוח אידיאלי לא מדוייק שמגיע למעמד המכירה (יש לנו חוברת בשביל זה), ואז גורם לך לחשוב שאתה הבעיה כשבעצם השיווק ותהליך החימום הם הבעיה… או שחוסר ההצלחה נובע מחוסר יכולת אישית שלך למכור באותו מעמד מכירה. (טלפון, וובינר, פגישה, זום, כנס וכו’)
כמובן שבשני המקרים צריך לדייק את הלקוח האידיאלי ולהתאמן ולהשחיז את יכולות המכירה.
סימפטום ידוע של יזמים ‘להתפזר’ ולחפש את מה שמגניב לעומת מה שלפעמים נתפס כמשעמם ועובד. ברגע שיש פער בין עקרונות השיווק הנדרשים לעסק לבין הידע הבסיסי שקיים אצלך כרגע, כל שקל שיוצא החוצה לא בהכרח חוזר פי 5 בחזרה ואז הכסף יוצא מהר יותר משהוא נכנס. תחזור לבייסיק אחי: מסר-הצעה-פרסום. שזה אומר להכיר את הלקוח שלך, את השוק, איזה פאנל הוא דורש. תן עליהם גז ופתאום תראה את כל המספרים מתחילים להסתדר.
ואם נשים לב, יש חדשות טובות מאד. לכל הבעיות האלו? יש מכנה משותף אחד…
כדי לייצר תוצאות טובות בפרסום חייבת להיות התאמה מלאה בין המסר-להצעה-לפרסום. אם יש פספוס כלשהו בין שלושת הפרמטרים האלה?
הפרסום פשוט לא יעבוד טוב. ויש הרבה מאוד סיבות שיכולות לגרום לזה:
הקופי לא היה מספיק חזק ורק ‘גירד’ את פני השטח של לקוח המטרה, ההצעה הייתה בנאלית, התמונה לא תפסה את העין, הקמפיין הוגדר בפרמטרים שלא נתנו לו סיכויי, התזמון של הקמפיין היה גרוע ביחס למצב השוק, הדף נחיתה יצר חיכוך, המסר היה מבלבל, הלינק היה לא נכון (לא תאמין כמה פעמים זה קורה לעסקים) ועוד מיליון ואחת סיבות שיכולות להשפיע על התוצאות.
בגלל זה עולם השיווק יכול להרגיש ‘מסובך’ מהצד ולא יציב. אבל ככה זה כל נושא שבו שאין לך בו עדיין מומחיות מספיקה. כמו בכל תחום ברגע שיש לך את הידע הנכון, והבנה טובה של העקרונות כדי לחזור אליהם בתקופות של חוסר וודאות, מגיעות גם התוצאות.
יש למציאות בעולם הפרסום הממומן ‘חוקי חיים’ אחרים וצריך להכיר אותם כדי לרתום את הפרסום הממומן לטובת העסק שלך. אחרת אתה נלחם נגד השוק. בגלל זה אנחנו תמיד מסתכלים בראייה עסקית רחבה על כל לקוחות סוכנות הבוטיק שלנו. המטרה שלנו היא אחת – לייצר לך כסף לאורך זמן כדי שנמשיך לעבוד יחד.
יש סוכנויות שהמטרה שלהן היא לנצל את כל תקציב הפרסום. הבל הבלים. המטרה היא להשיג מקסימום החזר השקעה על תקציב הפרסום, ויש הרבה מאד דרכים לנצל אותו בצורה חכמה ואפקטיבית שמייצרת מכירות. זה הדבק שגורם לכל הנקודות להתחבר ולהפוך את הפרסום הממומן שלך לתרנגולת המטילה ביצים מזהב.
תן לנו לנהל בשבילך את הפרסום הממומן כלקוח בסוכנות הפרסום שלנו, נסתכל על העסק שלך מלמעלה ונאפשר לך להתמקד בלייצר כסף במקום לשרוף אותו על רעיונות תלושים מהמציאות או עצות של מי שכבר הפסיקו לעשות את זה בעצמם.
הצעד הבא: מלא את הטופס ונעלה לשיחה טלפונית קצרה של 10 דק‘ ואם רלוונטי נקבע לנו זום
זה מהיר וגם פשוט: אנחנו בודקים אם יש פוטנציאל איכותי לעבוד ביחד. במידה וכן? נבנה איתך תוכנית שיווק מותאמת אישית לביזנס שלך, כזאת שמייצרת לך חופש, וודאות ואת הזמן להתמקד בלעשות כסף.
ביזנס זה כיף (:
מלא את הטופס ונבדוק איך לפרסם גם אותך